Stadium (Kronan) är numer ”Officiell Sportleverantör” till Fridlevstad GoIF.

Vi har även vid samma tillfälle tecknat ett märkesavtal med Adidas (via Stadium) som också det sträcker sig 3 år. Vi kommer att verka för att varumärket Adidas kommer att synas i och runt laget och föreningen.

Vårt representationslag kommer att spela i Adidas dom närmsta 3 säsongerna.

Vid medlemsdagar/utprovningar så erbjuder Stadium 20% rabatt på ett köp, vid registrering av köp på Fridlevstad GoIF

Stadium verkar även för att alla ska ha ett eget Stadiumkort (kostnadsfritt). Tanken är att man kopplar sitt privata stadiumkort till Fridlevstad GoIF som föreningen. Utöver din egna bonus så går även 3% av summan till föreningen.
Detta kan ni göra på ”Mina sidor” och ”Stöd din förening” på stadium.se.

Har man inget Stadiumkort så kan man i kassan be om att köpet ska registreras på Fridlevstad GoIF.

Bonusen kan vi använda oss av när vi handlar in material till klubben tex allt från fotbollar till gymnastikmaterial.