F•R•I•S•K

Välkommen till FRISK!

Vi är en del av Fridlevstad GoIF som fokuserar på Rörelse, Inspiration, Styrka och Kondition.
Tillsammans med våra duktiga instruktörer håller vi varierande gruppträningspass där vi tränar hela kroppen på en nivå som passar alla – oavsett träningsbakgrund!
Vår målsättning är att växa tillräckligt mycket för att kunna erbjuda träning till så många som möjligt; är du eller känner du någon som skulle vilja vara delaktig i satsningen? Hör av dig!

Priser

Årsmedlemskap: 500:-
Familjemedlemskap: 800:-
Enstaka pass:* 50:- / pass

Bli medlem i föreningen idag så får du träna hur mycket du vill under hela året!

Är ni fler i hushållet som vill vara med så väljer ni familjemedlemskapet istället, kanske har ni en aktiv partner eller ett aktivt barn i något av våra fotbollslag redan och då går det under samma medlemskap såklart!

medlemskap

Swisha summan till: 123 122 46 33
Märk med:”Medlem FRISK Förnamn Efternamn Personnr 10 siffror”

OBS! Vid familjemedlemskap skickar ni ett mail till info@fridlevstadgoif.se med namn och personnr på samtliga medlemmar i familjen.

Anmälan till pass

För att underlätta för våra instruktörer önskar vi att ni anmäler er i förväg till de pass ni vill deltaga i.
Anmälan sker lättast via vår facebook-grupp (länk nedan) eller genom att kontakta den instruktören som håller i passet.
All info läggs ut på facebook inför varje träningspass!

*OBS. Vid träning utan medlemskap täcks ni inte av föreningens idrottsförsäkring och träning sker därför på egen risk.

Cecilia Andersson

Malin Petersson