Nu har vi uppdaterat boknings och ordningsreglerna för klubbstugan.

Ni hittar uppdateringen här nedan eller under uthyrning/klubbstugan

Bokningsregler:

• Hyresgästen måste minst ha fyllt 20 år.
  • Hyregästen skall bifoga en kopia av giltig legitimation (körkort/pass/idkort) innan hyrestillfället via email till boka@fridlevstadgoif.se.
  • Personen som står som hyresgäst skall befinna sig i klubbstugan när någon annan befinner sig där under hyresgästens hyrestid.
  • Hyregästen skall finnas tillgänglig via telefon under hyrestillfället.
  • Bokning garanteras först efter betalning.

Ordningsregler:

• Hyresgästen ansvarar för att lokaler och inventarier återlämnas i det skick det var vid hyresstarten.
  • Vid förstörelse av inventarier/egendom som tillhör Fridlevstad GoIF så kommer hyresgästen att debiteras kostnaden för antingen reparation eller ersättning av inventarier/egendomen.
  • Det är förbjudet att använda övervåningen då denna inte ingår i hyresavtalet.
  • Rökning är förbjuden i lokalen.
  • Minderåriga får inte förtära alkohol i eller utanför lokalen.
  • Sopor skall källsorteras och tas med när man lämnar lokalen. Återvinningsstation finns på Fridlevstadskolans parkering.
  • Brännbara sopor tas med av hyresgästen och slängs INTE i Fridlevstad GoIFs kärl.
  • Musik får spelas när alla fönster och dörrar är stängda.
  • Fridlevstad GoIF har rätt till tillträde under hyrestillfället för att säkerställa att Boknings och Ordningsregler efterföljs.
  • Om det vid kontroll av Boknings och Ordningsreglerna visar sig att hyresgästen eller någon annan i dennes sällskap inte följer dessa så har Fridlevstad GoIF rätten att avhysa hyresgästen utan rätt till återbetalning av erlagd betalning.
  • Om det visar sig vid kontroll efter uthyrestillfället att det har förekommit nedskräpning antingen inomhus eller utomhus så kommer Fridlevstad GoIF att debitera hyresgästen för den tid/kostnad det tar föreningen att rengöra/städa med 500:-/timmen ink moms. Minsta debiterbara belopp är 500:- ink moms

Styrelsen  – Fridlevstad GoIF